Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Naujųjų metų grožio pažadai

By Posted on 7
Reading Time: 4 minutes

Naujų metų pradžia turi tą sunkiai suvokiamą magiją: svaigti, svajoti ir žadėti. O po to… neištesėti:D. Būtent dėl tų neištesėtų pažadų, aš savęs labai nespaudžiu. Gal ir blogai. Gal reikėtų ir paspaust, bet… Iš tiesų naudingi ir reikalingi pokyčiai prasideda ne Naujų metų dieną. Dažniausiai jie bręsta ilgai ir prasideda tada, kada labiausiai to ir reikia.

Vis dėlto tam, kad žinočiau, ko ketvirtą dešimtį įpusėjusiai damai nereikėtų pamiršti, pasidariau štai tokią grožio atmintinę ir Naujais metais pasižadu sau (ir Jums:)):

 

Nº 1


RYTĄ PRADĖTI VANDENS STIKLINE

 

Tai taip, žinau, banalu iki negaliu, bet man vis dar reikia sau priminti, kad rytas turėtų prasidėti vandeniu, o ne kitais skysčiais. Jokių kavų ar arbatų, tik paprastas, drungnas vanduo. Dažnai su citrina. Nes toks kokteilis tobulai energizuoja. Bent jau man veikia geriausiai. Pabandykit ir Jūs.

 

Nº 2


KASDIEN BENT 30 MIN. SKIRTI SAU

 

Nesvarbu, kada, nesvarbu, kaip, bet tai turi būti kokybiškas laikas sau. Ne Facebook‘ui, ne Instagram‘ ui ir ne aplink zujančiai šeimynai. TIK SAU.

 

Nº 3


NEPAMIRŠTI KAKLO

 

Kažkada perskaičiau labai gerą patarimą: rankų kremu tepkis iki alkūnių, o veido – iki krūtinės. Būtent tą antrą dalį aš dažnai ir praleidžiu. Nors visos puikiai žinom, kad kaip tik kaklas ir rankos išduoda tikrąjį moters amžių (ypač šiais laikais:)), bet vis kažkaip pataupom kremo arba laiko ir kaklą mes paliekam užmaršty. Tai viskas, reikia prisiminti. Veidas + dekolte – neatskiriama zona.

 

Nº 4


RŪPINTIS KŪNU

 

Dar viena akloji zona – vargšas kūnas. Nekalbu apie sportavimą, čia jau mano šansai prarasti:D, bet, ką ir aš, ir Jūs tikrai galim padaryti, bet, jaučiu, dažnai nepadarom (bent jau aš) – tinkamai pasirūpinti ne tik veidu, bet ir kūnu. Aš, prisipažįstu, tikrai dažnai patingiu teptis kūno kremu, taigi, vienas iš tų mano Naujųjų metų grožio pažadų – reguliariai šveisti ir kasdien drėkinti kūną. Nada, Fedia, nada.

 

Nº 5


NEMAIŠYTI PRODUKTŲ

 

Nežinau, kiek čia blogeriškas, o kiek tiesiog moteriškas smalsumas mane skatina maišyti produktus. Pradedu naudoti vieną kremą, tada greibiu antrą, trečią, o, žiūrėk, dar randu ir ketvirto mėginuką, kol galiausiai net pati nesuprantu, ką dabar tikrai naudoju. Tas dažnai trukdo ne tik kokybiškai ištestuoti produktą, bet ir pajusti realų rezultatą. Teigiama, jog tam, kad pajaustume tikrą produkto poveikį, turi praeiti bent 6 sav. nepertraukiamo jo naudojimo, taigi, nemakaluojam. Naudojam ir naudojam, iki paskutinio lašo, o tada jau keičiame kitu.

 

Nº 6


MAŽINTI VARTOJIMĄ

 

Sako, yra dviejų tipų žmonės. Vieni jaučia neapsakomą euforiją atidarydami naują buteliuką, kiti – išlašindami paskutinį lašelį iš senojo. Aš tai kažkoks double mišinys:D. Man lygiai taip pat malonu ir pradėti, ir pabaigti. O pabaigti reikia. Ir pradėti tik tada. Ne tik todėl, kad, kai minėjau, produktų makalavimas nėra naudingas mūsų grožiui, bet ir todėl, kad atidaryti produktai genda, o sugedę, tikiuosi, keliauja į šiukšlinę. O tada… Na, ne šio straipsnio tema kalbėti apie taršą ir jos įtaką mums pačioms, bet visos puikiai suprantam, kad po truputį mes (planeta) virstam šiukšlynu, todėl dabar pats laikas pagalvoti ar tikrai reikia šimtojo kremo, šampūno ar lūpų dažų?

 

Nº 7


LAIKYTIS TAISYKLIŲ

 

Jei gamintojas rekomenduoja naudoti produktą ant drėgno kūno, reiškia, taip ir reik daryt. Jei gamintojas rekomenduoja laikyti produktą 20 min., reiškia, taip ir reik daryt. Jokių kitų išvedžiojimų čia būti negali. Dažnai sugaištame nemažai laiko tam, kad atsakingai išsirinktume pačius geriausius produktus, bet, kai ateina laikas juos naudoti, kažkaip imam kurti savo taisykles. O tada pykstame, nes negauname žadėto rezultato. Taigi, skaitome ir paisome gamintojo nurodymų. Aš dažniausiai pasimaunu su kaukėmis:).

 

Nº 8


MIEGOTI ANT NUGAROS

 

Turbūt žinot, kad specialistai dažniausiai rekomenduoja miegoti ant nugaros (išskyrus knarkuolius), nes taip ne tik sveikiausia nugarai bei vidaus organams, bet ir mūsų veidukams. Pati blogiausia ir grožiui labiausiai kenkianti miegojimo poza – ant pilvo. Spėkit, kaip aš miegu:D? Aišku, kad ant pilvo. Taigi, šiais metais PRIVALAU priprast miegot ant nugaros. Ir, prie to paties, kuo greičiau įsigyti šilkinį pagalvės užvalkalą.

 

Nº 9


SPRĘSTI PROBLEMAS

 

Visos turime mažesnių ar didesnių grožio (ir sveikatos) problemų. Vienas kankina spuogai, kitas – slenkantys plaukai, o dar kitas – kreivoki viršutiniai dantys. Pats laikas griebti jautį už ragų ir susidoroti su visais erzinančiais reikaliukais. Mano šių metų planuose – venų operacija. Bent jau vienai kojai, kita dar gali pakentėt:D. Ir dar – atprast sėdėti sukryžiuotom kojom. Nepadeda tos sukryžiuotos kojos nei venų varikozei, nei celiulitui, ale tas įprotis labai bjaurus. Teks pakovot.

 

Nº 10


EITI MIEGOTI 22 VAL.

 

Žinau, kad nerealu, žinau, neištesėsiu, bet tebūnie tai pažadas su paskata. O vdrug…:D

 

Nº 11


MANKŠTINTIS KAIP TIBETE

 

Dar vienas utopinis mano pažadas – kasdien 5 Tibeto pratimai. Šiaip pratimai žiauriai faini. Man jie tinka ir patinka nerealiai, bet aš nežinau, kas atsitinka, kad kažkur ties viduriu aš pradedu grybaut. Kaip ten bebūtų, šiais metais tikiuosi grybauti trumpiau ir rečiau. Pabandykit pratimus ir Jūs. Labai efektyvi mankštelė toms, kurios klaikiai tingi sportuoti. Tarsi ir nepersistengi, bet palyginti greitai jauti ir matai rezultatus (jei pasieki bent jau viduriuką).


Štai tokie tie mano Naujųjų metų grožio pažadai. Ne per daug sunkūs, kad neįgyvendinčiau ir ne per daug lengvi, kad visai nereiktų pakovot. Pakovosiu:).

O kokie Jūsų pažadai?

 

signature

Jūsų nuomonė

nuomonės