Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Blondinės kelionė, arba mokomės iš svetimų klaidų

Tai jau ne paslaptis, kad su šita savo gimtadienio kelione aš apturėjau labai įdomių nuotykių. Žadėjau jais pasidalyti, tai… kad ir kaip būtų gėda:D, dalinuos…

Pirmiausia, tai nuoširdžiai patariu: visuomet pasižiūrėkite, iš ko perkate lėktuvo bilietus ir geriau pirkite juos tiesiogiai iš skrydžio bendrovės ar oficialių partnerių. Aš kažkokiais būdais nusipirkau ne tiesiogiai iš Wizzair, bet iš neoficialių tarpininkų ir nuo to viskas prasidėjo…

Už kelionę sumokėjau, keleivių duomenis suvedžiau, bet, kai atėjo laikas sulaukti pašte bilietų, kažkaip jų vis nebuvo. Iš pradžių paspaudus tarpininkų siųstą nuorodą rašė, kad bilietai bus sugenereuoti 19-tą, vėliau 20-tą, o dar vėliau 21-mą dieną, bet… bilietų kaip nebuvo, taip nebuvo. Nu, bet aš kažkaip nepanikavau. Juk perspėja, kad bus, tik nežinia kada:D.

Ir štai… iki skrydžio likus maždaug 3,5 val. aš po truputį pradedu nerimauti.

Šiaip jau vėliausiai užsiregistruoti skrydžiui reikia likus 3 valandoms iki skrydžio… tai, kaip jau suprantat, padai biški mums pradėjo svilti:D. Dar įdomiau pasidarė tada, kai vyras pradėjo tikrinti mūsų duomenis Wizzair sistemoje. Aišku, ten nei jokios Neringos, nei Ramūno (vyro vardas), nei Niko (sūnaus vardas) nebuvo nė žymės:D. Tada jau sunerimo ir vyras. Klausia, iš ko aš pirkau bilietus? Sakau, iš Wizzair:D. Sako, nu kad nelabai, mes Wizzair net neegzistuojam:D. Žodžiu, mečiau krautis lagaminus:D, ir puoliau persiuntinėti vyrui tarpininkų siųstus laiškus, kad bandytų atsekti, iš kur aš vis dėlto pirkau tuo sumautus bilietus. Laikas tiksi žiauriai. Vyras kuičias internete ir bando rasti tarpininkų kontaktus. O ten staigmena! Jų nėra:D. Šiaip ne taip iškapsto kažkokį telefono numerį, skambina… Atsiliepia mergina, kuri visą laiką tyli. Vyras klausia, kas ir kaip, o ji tyli:D. Galvoju, nu jau viskas, viso gero, Roma. Tada išgirstu, kaip mergina sako, kad viskas gerai, jie (tarpininkai) mato mus sistemoje (koks netikėtumas:D) ir persiųs bilietus per valandą. Ta prasme… Per valandą?:D Kai iki skrydžio liko maždaug 2,5… Nu bet nėra, ką daryt, reikia tikėti ir tikėtis:D. Baigiu krautis lagaminus, staigiai iš darželio parsivedu sūnų ir ruošiu kelionei ir jį. Per tą laiką vyras paskambina į Wizzair, kur pakėlęs telefoną vyrukas irgi nieko negali pasakyti, NIEKO:D. Sumurmėjo kažką panašaus į tai, kad pavėlavot ir tiek:D. Padėjęs telefoną maniškis dar kartą skambina tarpininkams. Atsiliepia jau kitas žmogus, kažkoks vyrukas, ir PAGALIAU pasako kažką normalaus: atsiprašome, automatinė sistema jūsų neužregistravo į skrydį, BET mes užregistravome jus pavėluotai, sumokėjome papildomai po 35 Eur už žmogų, todėl maukit kuo greičiau į oro uostą. VALIO! VAROM! Staigiai susimetam likusius daiktus, korteles ir… pasus.

Pala, pala, o kur pasai, klausia vyras?:D Sakau, įprastoje vietoje. Tikriname. Nėra. Tikriname visur aplinkui. Nėra. Iki skrydžio likusios 2 valandos. Pradedam versti namus. Pasų niekur nėra. NIEKUR. Bandau atgaminti, kur mačiau juos paskutinį kartą. Neatgaminu:D. Čia jau po truputį pradedu rimtai nervintis. Bilietai lyg ir atsirado, bet kas iš jų be dokumentų. Prasikuitėm nežinau, kiek laiko. Aš jau beveik nuleidau rankas, bet staiga… tadam tadam, užmatau pasus stalčiuje. Bl…t, tai kaip mes jų anksčiau nematėm ir išvis KAIP jie čia atsidūrė:D, niekada ten gi nededam. Faktas, kad padėjau juos neįprastoj vietoj, kad būtų saugiau:D ir TIKRAI laiku rastumėm. Jo, blemba, radom:D…

Taiva, jau šiek tiek po 17 val., o skrydis 19 val. Kviečiam taksi, lekiam strimgalviais su tais lagaminais į lauką, sėdam į taksi, įsukam į Geležinio vilko gatvę ir… sustojam kamštyje:D, nes nu jūs turbūt įsivaizduojat Geležinio vilko gatvę tokiu metu… Nervų jau nebeliko, sėdžiu, šypsaus, pasidarau asmenukę ir parašau jums FB su prašymu laikyti sukryžiuotus pirštus:D.

Galiausiai praslenkam sraigės greičiu (į laikrodį net nežiūrėjau) tą kamštuką ir lekiame link oro uosto. Ten atsiduriame 17.50 val. Vartus uždaro likus 40 min. iki skrydžio, taigi, laiko apstu:D, jei viskas gerai…:D. O ar gerai?

Išlipam iš taksi, lekiam prie registracijų langelio, bandom pasakoti situaciją: skrydžiui mus turėjo užregistruoti ir baudas sumokėti įmonė, bla, bla, bla. Mergina tikrina duomenis. Sistemoje, aišku, mūsų nėra:D. Mergina per raciją ant viso oro uosto kelis kartus rėkia vyro pavardę (nes pirkau bilietus jo vardu:D) ir klausia, ar už mus sumokėta. Girdim, jai kažkas atsako, NE, nėra. Kaip Jums situacija?:D

Vyras bando skambinti tarpininkams ir klausti, ką daryti dabar, bet… tada per Wizzair merginos raciją išgirstu pačius gražiausius gyvenime žodžius: atsiprašau, viskas gerai, sumokėta, keleiviai gali skrist:D. Turbūt nujaučiat, kas vyksta mano galvoj, širdy ir viduriuos:D. Po tokių įdomių 3,5 valandų, pagaliau mes išskrisim! Mergina išduoda įlaipinimo korteles ir mes lekiam pro apsaugą prie vartų. Ir tada…

Juokauju:D, tada jau nieko. Ramiai praeiname apsaugą, prieiname prie vartų, spėjame net šiek tiek palaukti ir… išskrendame į tą išsvajotą Romą.

Tai va, kokia ta mano gėdos ir keistų aplinkybių istorija. Jeigu jums patinka nuotykiai, prašau, sekite mano pavyzdžiu:D, bet jeigu viso šito jums šiek tiek too much… tuomet:

1. Bilietus geriau pirkite tiesiogiai iš skrydžio bendrovės ar oficialių atstovų.

2. Niekuomet nelaukite paskutinės minutės ir pradėkite ryškintis situaciją bent dieną prieš skrydį.

3. Neieškokite dokumentams jokių saugių vietų:D, geriau jau tos įprastos jums vietos. Be to, susiraskite juos dar prieš kraunantis lagaminus. Be triusikėlių juk išsskristi galėsit, o va be pasų jau niekaip:D.

Štai tiek apie tuos blondinės nuotykius ir smagią kelionės pradžią.

Bus daugiau…:D

 

P. S. Sąmoningai neminiu tarpininkų pavadinimo. Nenoriu daryti antireklamos, nes teoriškai jie nekalti. Jų teigimu, automatinė sistema mūsų tiesiog neužregistravo. Kaip sakoma, shit happens, ką padarysi. Kaltę jie prisiėmė, papildomai 100 Eur už pavėluotą registraciją sumokėjo, atgalinius bilietus atsiuntė laiku, žodžiu, visko pasitaiko. Mane kur kas labiau nustebino Wizzair abejingumas, negu tarpininkų klaidos, todėl labai ant jų bambėti negaliu:D. Tebūnie tai mano karštakošiškumo pasekmė ir pamoka, tikiuosi, kad dabar, suėjus 35-iems, būsiu protingesnė ir atsargesnė. Nu arba ne:D.

signature

Jūsų nuomonė

nuomonės