Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

10 grožio tendencijų, kurias žinoti ir sekti verta

By Posted on 14

Kuo susijęs kanapių legalizavimo klausimas ir kosmetika? Arba kosmetika ir diskusijos apie gėjus, lesbietes ir apskritai lytiškumą? Arba kremo pakuotė ir Instagramas? Nežinau, kokius atsakymus susigalvojote Jūs, bet tikrasis atsakymas yra labai paprastas – aktualumas.

Visos šios temos išties aktualios ir visos jos diktuoja pasaulio madas. Filmų, knygų, maisto, drabužių, batų ir… kosmetikos. Grožio pasaulis tikrai neatsilieka nuo karščiausių pasaulio tendencijų ir, reaguodamas į naujausius politinius, ekonomonius, religinius ar kultūrinius reiškinius, pasiūlo mums atitinkamus produktus, procedūras ar net grožio konceptą.

Štai 10 grožio tendencijų, kurias žinoti ir sekti tikrai verta:

1. Skalpeliams ir invazijoms NE

O taip! Panašu, kad pasaulis pagaliau persisotino vienodų Instagraminių veidų, pripūstų lūpų ir botoksinių gražuolių ir pasakė STOP. STOP, aišku, ne beprotiškam bandymui sustabdyti jaunystę, bet STOP bent jau paskutiniu metu itin proteguojamoms invazinėms procedūroms. Šiuo metu ant cunaminės bangos yra būtent NEinvazinės procedūros. Cheminis odos šveitimas, dermabrazija, neinvazinė mezoterapija, fototerapija ir kitos panašios veido (ir ne tik) atjauninimo procedūros grožio pasaulyje dabar yra kur kas madingesnės negu veido raumenų paralyžavimas ar dailinimasis skalpelio pagalba. Žinoma, invazinės procedūros niekur nedingsta ir nedings, bet, panašu, kad net ir jos natūralėja. Leidžiamas nuodų / vaistų tūris stipriai mažėja, vis garsiau kalbama apie būsimą, kur kas geresnę botokso alternatyvą, o skalpelio patariama atsisakyti net ir koreguojant krūtis (vietoj jo rekomenduojamas lazeris). Žodžiu, ačiū, kažkas, rimtai diktuojantis madas, atsibudo.

2. Sudie, Korėja, labas, JAPONIJA!

Kelis metus akivaizdžiai rinkoje karaliavę ir trendus diktavę korėjiečiai 2017 metais šiek tiek pataupė, neskyrė tokių didelių biudžetų grožiui ir štai rezultatas. Rinką pasičiupo japonai. Aišku, niekur tie korėjiečiai su savo ypatingais grožio ritualais ir kaukėmis neišgaruoja, jie ir toliau tvirtai sėdi grožio dievo dešinėje, bet japonai, matyt, atsisėdo jiems ant kelių, todėl šiais metais tapo kur kas geriau pastebimi. Japoniška kosmetika, procedūros, įpročiai, metodai ir visa jų grožio filosofija šiuo metu išties labai populiari, bet… žadėjau apie tai atskirą straipsniuką, todėl daugiau net nesiplėsiu:).

„Shiseido“ drėkinantis veido kremas su morkomis

3. Gražiame kūne, graži siela

Kartu su madingąja japonų filosofija keičiasi ir apskritai paties grožio filosofija. Grožis nebėra tik kremai, šampūnai ar nulakuoti nagai. Grožis auga, plečiasi ir apima veidą, kūną, mintis, aplinką ir tampa tiesiog gyvenimo būdu. Tiesioginis grožio iš vidaus konceptas irgi vis stiprėja, todėl artimiausioje ateityje laukime dar daugiau maisto papildų ir sveikos mitybos naujienų. Be to, neatskiriama naujosios grožio sąvokos dalimi tampa ir sportas, todėl rinkoje vis daugės specialių kosmetikos produktų būtent sportuojančioms gražuolėms.

4. MAN RŪPI politika

Prie platesnės grožio sąvokos jungiasi ir vis labiau stiprėjanti socialinė ženklų ir pačių žmonių atsakomybė. Ženklai jau atsižvelgė į rinkos reikalavimus ir gamina produktus be SLS, parabenų, silikonų ir kitų nepageidaujamų ingredientų, bet žmonės reikalauja dar… Vartotojams nebeįdomu vien tik kremas, jiems įdomūs TIE, kurie tą kremą gamina. Štai taip priversti atsiverti ženklai vis dažniau demonstruoja savo socialinę atsakomybę ir vykdo MAN RŪPI politiką.

Šiuo metu didžiausias dėmesys grožio pasaulyje yra skiriamas aplinkai. Madingiausi kosmetikos ženklai gamina produktus, kuriems pagaminti ar naudoti yra nereikalingas vanduo. Plastikinės pakuotės dažnai yra keičiamos popierinėmis, lengvai perdirbamomis arba išvis jų atsisakoma. Net ingredientai yra naudojami tie, kurie mažiausiai kenkia ne tik žmogui, bet ir aplinkai. Taigi, visapusiškai saugoti aplinką ir rinktis socialiai atsakingas įmones šiuo metu yra ne tik malonu ir naudinga, bet ir tikrai labai madinga.

„Solidu“ plaukų šampūnas su bijūnais

5. Aš esu UNIKALI

Dar viena milžiniška grožio tendencija – individualus dėmesys kiekvienam klientui. Specialūs klausimynai, specialūs ingredientai ir specialiai TAU sukurtas / parinktas specialus produktas, įpakuotas į specialią pakuotę. Kai kurie ženklai renkasi tik personalizuotas pakuotes (pvz., YSL), kai kurie itin mėgsta individualias konsultacijas (pvz., Biologique Recherche), o kai kurie iš tiesų gamina personalizuotus gaminius (pvz., ODA) tam, kad klientas jaustųsi unikalus ir būtų pasiektas maksimaliai geras rezultatas.

6. UNISEX

Greta unikalumo trendo koja kojon žygiuoja ir unisex tendencija. Lytiškumo nebėra, o žmogus yra kur kas daugiau nei vien tik lytis, sako daugelis kosmetikos gamintojų ir gamina tokius produktus, kurie yra tinkami VISIEMS. Neutralūs kvapai, tekstūros, spalvos ir pakuotės, tinkamos tiek vyrams, tiek moterims, iš dalies prisideda ir prie kitos gan ryškios tendencijos / siekiamybės – mažinti vartotojiškumą. Apsikrauti vonios lentynas daugybe produktų yra ne tik neprotinga, bet ir nemadinga, todėl unisexiniai produktai tobulai sprendžia šias problemas ir atitinka naujausias grožio tendencijas (aišku, ir gerokai padidina klientų ratą:), bet šį kartą ne apie tai).

„Aesop“ kosmetika (Lietuvoje rasite „Crème de la Crème“ parduotuvėse)

7. INSTAgrožis

Atsiradus Instagramui ir kiekvienai merginai tapus instablogere, ženklams palegvėjo ir… pasunkėjo tuo pačiu metu. Iš vienos pusės, jiems pasidarė kur kas patogiau, lengviau ir pigiau save reklamuoti, iš kitos – tame beprotiškame nuotraukų sraute pasidarė itin sunku iš tiesų būti pastebėtiems. Ir tai galioja ne tik Instagramui, bet ir Feisbukui bei kitoms platformoms. Štai tokios instaproblemėlės lėmė itin didelį ženklų dėmesį pakuotėms. Ir dabar, kaip niekad iki šiol, yra dedamos milžiniškos pastangos tam, kad būtų sukurtos ypatingos, wow pakuotės, traukiančios akis ne parduotuvių lentynose, o būtent soc. tinkluose.

8. Švarus vs. natūralus

Tai, kad pakuotėms šiuo metu yra skiriamas toks didelis dėmesys visai nereiškia, kad produktų vidus jau tapo nebeįdomus. Priešingai, dėmesys ingredientams (ir ekologijai) niekur nedingo ir toliau tik stiprėja. Dėl aiškumo žodį natūralus vis dažniau keičia žodis švarus, kuris be jokių dviprasmybių atskleidžia, jog produktas yra pagamintas iš tikrai žmogui visiškai nekenksmingų ingredientų, nors natūraliu jo pavadinti ir negalima.

Į madingiausių produktų sudėtis šiuo metu keliauja probiotikai, vitaminas C, kokosas (vis dar) ciberžolė, moringa ir, aišku, kanapės (nes, kaip gi neišnaudoti tokio laikotarpio, kai apie jas kalba visi ir visur:)). Dar vienas madingas kosmetikos ingredientas – pusbrangiai ir brangieji akmenys: ametistas, malachitas, perlai, safyrai ir pan. Nors realus akmenų poveikis grožiui neištirtas, puikuotis trendinių kosmetikos produktų sudėtyse tai jiems visai netrukdo.

„Själ“ kosmetika su auksu, sidabru, perlais, germaniu ir rožiniu kvarcu

9. Visur gerai, bet namuose geriausia

Tie patys akmenys (nefritas, ametistas, rožinis kvarcas), tiesa, jau masažuoklių / rolerių pavidalu atsiduria ir greta pačių madingiausių grožio prietaisėlių. Bėgant nuo skalpelių ir invazinių nesąmonių, grožio procedūros dabar tampa labiau prevencinės nei koreguojančios, persikelia į namus ir tampa karščiausia tendencija. Kartu su naminiais roleriukais, dar labiau populiarėja ir įvairiausi naminiai masažuokliai, dantų balinimo prietaisai, atsiranda net kaukių gaminimo aparatų bei kitų inovatyvių sprendimų būtent naminiam grožio puoselėjimui. Žodžiu, netrukus tikrai galėsim drąsiai pasakyti: visur tos grožio procedūros gerai, bet namuose – geriausiai!

10. Kūnas – naujasis veidas

Na ir dar viena svarbi grožio naujiena – gana dėmesio veidui, dabar laikas kūnui! Iš tiesų dažnai mes lepiname savo veidus įvairiausiais aliejais, serumais, kaukėmis ir spec. ingredientais, o kūnui tai jau kas belieka… Taigi, grožio pionieriai sako, kad atėjo laikas palepinti mūsų kūnelius ir pristato rinkai kūno priežiūros produktus, praturtintus ypatingais, prabangiais aliejais bei įprastai veido priežiūros priemonėse sutinkamais ingredientais. Tendencija rūpintis savimi nuo galvos iki kojų šiuo metu yra tokia stipri, kad, panašu, jog jau netrukus kūnus kruopščiai šveisime rūgštiniais šveitikliais, o kaukėmis puoselėsime ne tik veidus, bet ir kojas (ką jau ir darome:)), rankas, krūtinę ir dar nežinia ką (kas šiek tiek prieštarauja tendencijai mažinti vartotojiškumą:)).

„Glossier“ kūno prausiklis ir kremas su kokosų, putonių, alyvuogių, sojų, sezamo, vynuogių ir saulėgrąžų aliejais

Tai tiek tų ryškiausių grožio tendencijų, kurios šį kartą yra itin artimos man pačiai. Lengva sekti ir lengva būti madinga:). O kuria seksi Tu?

 

Nuotraukos gamintojų ir Pinterest

signature

Jūsų nuomonė

nuomonės